Strona Główna

E-SPORT

League of Legends

CoD:Warzone

CS:GO

Galeria

F U N N Y :>
League of Legends
Sport elektroniczny jest forma rywalizacji, w której przedmiotem działań zawodników są gry komputerowe. Zawody e-sportowe często przyjmują formę zorganizowanej wieloosobowej gry komputerowej, gdzie zawodowi gracze prowadzą rozgrywkę indywidualnie lub w drużynach, zebrani fizycznie (tzw. LAN party) lub przez Internet. Mimo tego, że zawody i inne formy rywalizacji stanowią od dawna część kultury gier komputerowych, przez dłuższy czas były traktowane jedynie rozrywkowo, rozgrywane przez amatorów. Dopiero wraz z początkiem XXI wieku, dzięki możliwości strumieniowania rozgrywek na żywo, zaczęły nabierać obecnej formy wraz z gwałtownym wzrostem ich popularności. Pojawili się zawodowi gracze oraz komentatorzy, specjalizujący się w danej grze. Szybki wzrost zainteresowania i znaczenia e-sportu spowodował, że już w drugiej dekadzie XXI wieku stanowił istotny czynnik w branży gier komputerowych, a twórcy aktywnie wspierali i współtworzyli go, przystosowując swoje gry i finansując turnieje. W 2019 roku oszacowano, że całkowita liczba regularnych widzów e-sportu wzrośnie do 454 milionów, a przychody wzrosną do ponad 1 miliarda USD. Rosnąca dostępność internetu i platform streamingowych, zwłaszcza YouTube i Twitch, stała się kluczowa dla rozwoju i promocji zawodów e-sportowych.
League of Legends – sieciowa gra komputerowa z gatunku multiplayer online battle arena. Powstała na bazie modyfikacji Defense of the Ancients do Warcraft III: The Frozen Throne. Została wyprodukowana i wydana przez studio Riot Games. Została zapowiedziana 7 października 2008, a wydana 27 października 2009.
League of Legends to drużynowa gra strategiczna, w której dwie drużyny składające się z pięciu potężnych bohaterów walczą ze sobą, by zniszczyć bazę przeciwnika. Wybieraj spośród ponad 140 bohaterów, by przeprowadzać epickie zagrania, zabijać wrogów i niszczyć wieże, zmierzając po zwycięstwo.
Wymagania Minimalne:
> Procesor z taktowaniem 2Ghz
> 1 GB pamięci RAM
> Karta graficzna kompatybilna z Shader 2.0
> DirectX 9.0c
> Windows XP lub Nowszy